Šperos.lt > Medicina > Sveikatos priežiūros paslaugų pirkėjų (finansinių tarpininkų) vaidmuo

Sveikatos priežiūros paslaugų pirkėjų (finansinių tarpininkų) vaidmuo

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.6
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Darbo tikslas: išryškinti medicinos paslaugų pirkėjų vaidmenį sveikatos priežiūros sektoriuje. Įvadas. Konceptualios problemos. Konkurencinių stimulų sukūrimas mokėtojų tarpe. Vartotojų pasirinkimas. Premijų arba papildomų lengvatų nustatymas. Sutarčių sudarymas su paslaugų tiekėjais. Padidinta rizika. Mokėtojai nekonkurencinėje rinkoje. Galimos politinės dilemos. Reguliavimo ir priežiūros institucinė struktūra. Reguliavimas, tam kad užtikrinti teisingumą. Kontraktų sudarymo reguliavimas. Reguliavimas, tam kad užtikrinti tikrąją konkurenciją. Naujų agentų (tarpininkų) pasirodymo rinkoje reguliavimas. Santykių (interesų) tarp įvairių sveikatos draudimo įstaigų reguliavimas. Paslaugos pirkėjo pasirinkimo palengvinimas. Fondų paskirstymo reguliavimas tarp paslaugų pirkėjų. Reguliavimas tam, kad pagerinti informacijos (duomenų) surinkimą. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

10 psl.

Lygis:

5 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Lietuvos sveikatos mokslų universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 23.58 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą