Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Medicina>Mediko bendravimo ir bendradarbiavimo su kolegomis, pacientais ypatumai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Mediko bendravimo ir bendradarbiavimo su kolegomis, pacientais ypatumai

Aprašymas

PowerPoint pristatymas. Sąvokų paaiškinimas. Bendravimas yra ratu vykstantis procesas, kuris nuolat plėtojasi grįžtamojo ryšio pagrindu. Bendravimo svarba. Buitinis bendravimo lygmuo. Kalbėjimas. Tylėjimas. Bendradarbiavimas su pacientais. Gydytojas ir kolegos.

Ištrauka

Gydytojas - asmuo, besiverčiantis gydymo praktika.
Bendravimas – vieno asmens komunikavimas su kitu.
Pacientas - asmuo, kuris naudojasi sveikatos priežiūros įstaigų teikiamomis paslaugomis, nesvarbu, ar jis sveikas, ar ligonis.


Medicinos veikloje dalyvauja dvi šalys, kurioms atstovauja du ar daugiau žmonių.
Gydytojas ar slaugytojas savo veikla atsako į pagalbos prašymą.
Pagalbos prašoma susitikus pagalbos prašytojui ir jos teikėjui praktikos metu, įstaigoje ar namie.
Pagalbos prašymas išsakomas ne visada – kritiniu atveju kartais tai net neįmanoma, arba gresiant tiesioginiam pavojui gyvybei negalima prarasti nė trupučio laiko.
Tačiau bet kuriuo atveju kiekvieną kartą žmonės užmezga ryšį. Žmonių santykiai visada grindžiami bendravimu; žmonės negali nebendrauti. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2012-01-16
DalykasMedicinos pristatymas
KategorijaMedicina
TipasPristatymai
Apimtis25 skaidrės
Literatūros šaltiniai5
Dydis240.09 KB
AutoriusAusra
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2011 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasE. Barzdžiukienė
Švietimo institucijaKlaipėdos valstybinė kolegija
FakultetasSveikatos mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft PowerPoint Mediko bendravimo ir bendradarbiavimo su kolegomis pacientais ypatumai [speros.lt].ppt
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Pristatymai
  • 25 skaidrės
  • Klaipėdos valstybinė kolegija / 2 Klasė/kursas
  • E. Barzdžiukienė
  • 2011 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą